FANDOM

Yksi uuden polven asiantuntijoista joka löi itsensä läpi väitellessään tohtoriksi kimistin neurologiaa tutkivalla väitöskirjalla, jossa selvitti kimistien aivotoimintaa piinaavaan toimintahäiriön Icemania-depressiivisyyden joka saa hedät trollaamaan holtittomasti vailla kontrollia. Kuten muutkin maniat, icemania saa kantajansa hurmokseen ja todellisuuden taju siinä sivussa unohtuu ja vastaavasti depression iskiessä käytös on itsetuhoista ja poltellaan kirkkoja pisin härmää. Messias on ehdolla Nobelin saajaksi vuonna 2016 tästä koko F1-maailmaa kuohuttaneesta tieteellisestä läpimurrosta. Messias ei voi prassailla kokemuksella, mutta hän on kiistatta yksi lahjakkaimmista asiantuntijoista koskaan. Jo nyt uran alkuvaiheessa, monet vähäosaiset ihmispolot jonottavat itkien hänen luokseen suutelemaan hänen sormustaan saadakseen pienen annoksen asiantuntemusta. Messias viihtyy myös seurapiireissä ja hänen elämänsä on pelkkää glamouria 24/7. Icemanian löytäminen teki Messiaasta miljonäärin ja hän kaksinkertaistaa omaisuutensa joka vuosi ja Kreikka on myös hakenut häneltä lainaa. Pelkästään Messiaan maailman kalleimmasta ja pehmeimmästä silkistä käsin valmistettu pyjama työllisti yksinään 2000 henkilötyövuotta. Messias on usein diplomaattinen ja analysoiva asiantuntemuksessaan ja hän on kaikkien menestyvien ihmisten ystävä. Messias on seurustellut vuodesta 2014 asti Claire Williamsin kanssa.